|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

bedava arkadaşlık sitesi İle İlgili Paylaşımlar

bedava arkadaşlık sitesi ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin. Bu terim ile ilgili en ilgi çekici paylaşımı sen yapmaya ne dersin? Aşağıda bu terimle ilgili ilgini çekebilecek bazı paylaşımlar sunduk. Bu paylaşımlar gibi sen de hesabından hislerini paylaşıp arkadaşlarınla etkileşimlerini pekiştirebilir, yeni dostluklar edinme yolunda büyük adımlar atma fırsatı yakalayabilirsin.


En beğenilen Paylaşım

#Izmir.. Sen sen ol varsın sanan eğri sansın.. Sen sen oldugun sürece dogru insansın..



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Kıyamam dediklerimiz bizi ince ince kıyıp pembeleşinceye kadar kısık ateşte kavurdular.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Baş Köşen hazır kalbimde🚬



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

#sevmiyelim tasa mı dönelim😏😏



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Petri kabındaki yaşamlar gibi🙄



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

fb min maçı var💛💙💯💪


Scorpion 35   Saat kaçta
doğubilek   19 00 kanka
doğubilek   her yorum kisminda olmak zorudamisin LAVİRY
doğubilek   Fürth alman takimi

En beğenilen Paylaşım

Ustaya sormuşlar her şeyi kaybettik ne yapacağız? Üstat cevap vermiş çay koy yeniden başlayacağız.☑️☑️☑️



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Her hayale #dua , her nasibe #çaba gerek..❣️



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Unutma Hеr gеlеn sеvmеz.. Vе hiçbir sеvеn gitmеz. - Nazım Hikmеt



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hayırlı Geceler 💕



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hangi derdin dermasın da söyle o derde düşeyim.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Seni hiç aramıyorken bulmak ne güzeldi ✨


comment icon Diğer 11 yorumu gör

ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Evet 2 sene olmustr ama pek girmem ama kimin ne hqltlar yedigi sslerle geliyo😁
ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Var bi kac kisi yemzzler icmezler habire dedikodu 😁
ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Kuman yag yardimi yqpiyom ytmezmi😁
ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Bu yoklukta idare etsinler 😝
ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Ciksin aynen 😏

En beğenilen Paylaşım

Selam iyi akşamlar dilerim 🙏


comment icon Diğer 5 yorumu gör

TAC MAHAL   Yemeğini yediysen çay ikram edeyim ☕☕☕
Kırgıɳ Papatya ꕥ   orucumu açacağım şimdi teşekkür ederim
TAC MAHAL   Allah kabul etsin o zaman 😊
Kırgıɳ Papatya ꕥ   Ecmain Allah razı olsun 🙏
TAC MAHAL   😊

En beğenilen Paylaşım

Mutlu sabahlar 🙃🙃🙃🙃🙃❤❤


ŞansaL Rümeysa G️️️️   Günaydın abla
GÖNÜL ❤ ERDAL   Ekber kardeşim 😊
GÖNÜL ❤ ERDAL   Şansal kardeşim 😊
GÖNÜL ❤ ERDAL   Görümcem ❤💜💓

En beğenilen Paylaşım

Tokadan başka bişey takmıyorum 😂



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

bedava arkadaşlık sitesi ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda bedava arkadaşlık sitesi gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.