|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

aynı şehirde arkadaş bulma İle İlgili Paylaşımlar

aynı şehirde arkadaş bulma ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Aşağıda sunduğumuz paylaşımlar senin yapacağın paylaşımdan daha ilgi çekici olmayacaktır bunu biliyoruz! En alakalı ve ilgileri üzerine toplayan paylaşımı senin yapmanı istiyoruz. Bu sayede en renkli ve farklı profil senin olacaki profiline giren bir daha çıkmayacak. Anasayfa paylaşımları sosyal etkileşimin olmazsa olmazıdır. Kendini tutma ve renkli dünyamıza bir renk de sen kat!..

En beğenilen Paylaşım

Bende bir Günaydınnnnnnnn diyim bari 🌼


comment icon Diğer 1 yorumu gör

Ponçik Seda   Günaydın Gayecim🌼👋
memett xL!   Bi daha olmasın gaye 😄
memett xL!   Anlaştık 🤝 😄
꧁༺︎𝓒𝓪𝓷𝓮𝓻4800༻꧂   Günaydın
꧁༺︎𝓒𝓪𝓷𝓮𝓻4800༻꧂   Rica ederim

En beğenilen Paylaşım

Hani yırtıyodun kendini onun için noldu havan sönmüş😎


comment icon Diğer 2 yorumu gör

Mockerstromage   Sana mı kaldı yargı soytarılık yapma sitede
(BAYANNN_HAKLIII)   Bunu sorgulamak sanamı kaldı 😎
Mockerstromage   Canım sıkılıyo bakma sen bana yargıya tam gaz devam
(BAYANNN_HAKLIII)   Cak bi beşlik ✋😎
Mockerstromage   Beş tane zor ya

En beğenilen Paylaşım

yoluna koyamadığım herşeyin a...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

bu platformda yeniyim herkese merhaba...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

🙃



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

hayırlı geceler ahali 🍀



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bir insanın yüreğinde ne kadar varsan umurunda da o kadar olursun....🚬🚬



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Binlerce dansöz var..🎶🎶💃🏻🕺



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

yıkıntı gönüllerde kaç şaşkın ruhun hayalleri kayboldu…🌿🌬🚬



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Çok soğuk len.


_MeTeHaNn_   Geleyim knka valla dondum 🚬 Yağmur da eksik olmuyor
_MeTeHaNn_   Hasta olucam belli knka buralarda saginak yağış eksik olmuyor. Kışı sevemedim gitti
_MeTeHaNn_   Bir gün gelirim knka sözüm olsun 😄
_MeTeHaNn_   Eyvallah kardeşim benim 🤗

En beğenilen Paylaşım

Kimbilir şimdi özelde hangi masumu kandırıyolar



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

👀



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ne diyordu Hüseyin Nihal Atsız: "Ne yapalım, baht utansın.."



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

😄



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bacım yemek yapmayı biliyor mu diye keşke onuda yazaydin elin değmişken 😊


İki Yabancı (Baz)   😱😅
İki Yabancı (Baz)   😅

İlgini Çekebilecek Yazılar

aynı şehirde arkadaş bulma ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda aynı şehirde arkadaş bulma gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.