|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

aynı şehirde arkadaş bulma İle İlgili Paylaşımlar

aynı şehirde arkadaş bulma ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.

En beğenilen Paylaşım

Unut… Ne kadar basit bir kelime öyle değil mi ? Beş harften oluşuyor fakat dünyanın en zor eylemini yüklüyor insanın omuzlarına, kolaysa unut…😒💔


Hebun01   Umut ise en güzeli 4 harften oluşuyo ama 😂 insanların yaşama sebebi
Hebun01   Unut kelimesinin bi anlam ifade etmesi için bence umut olmalı umut olmadan hiç bi kelimenin anlamı yok ✌️
Hebun01   Umuda kelepçe vurulmaz ✌️✌️✌️
Hebun01   Ha unutmakmı dmekki seni sevmemiş karşndaki kral da olsa kraliçe de olsa seni takmayanı takmican o kadar basit bence

En beğenilen Paylaşım

#GelDesem💦



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Cümleten hayırlı geceler



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

🤣


ᴇғsᴀɴᴇᴠɪ̇1907   Zenci kadın istemiyorum😂😂

En beğenilen Paylaşım

Zorla gel baa yürü diyo...😂😂😂😯😯😯


《~Rebellious _Girl~ 》   😂😂😂😂

En beğenilen Paylaşım

ÇOĞU İNSANIN EVLİLİĞİN BİTME SEBEPLERİ SORUNLARİ DİSARİYA AKTARMASI EV İCİNDEKİ SORUNLARİ KENDİ ARALARİNDA ÇÖZENE KADAR BU DURUM BÖYLE DEVAM EDER 😏



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Burda bazı kızlara kızmaya başladım sebebini bilir kendileri 😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠


comment icon Diğer 4 yorumu gör

《~Rebellious _Girl~ 》   Sanırım bnm tugbos😕
SancakBeySedat   Hepinize kızıyorum 😠
SancakBeySedat   Ben kime değer vermedim hanginiz bunu diyebilir ama siz bana değer vermiyorsunuz
TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   Abi bizş tek tek tek rencide et tek tek tek suçlarımızı söyle🙄
SancakBeySedat   Tuğba sen eskisin bizim köyde ama gelmiyorsun

En beğenilen Paylaşım

Gel bakım şuraya bebeim😂😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bu 3) fake hesaplardan seni stalklar, numaranı araştırr, son görülmelerine falan bakar ama sonraaa


Zafer altan   Hangi hayal dünyası o ya

En beğenilen Paylaşım

Selam ismim ali burcum boğa istanbul arnavutkoyde oturuyorum satış pazarlama işi yapıyorum aslen de istanbulluyum tanışmak isteyen mesaj atabilir (show cular ve para isteyenler haric)



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

GRUP 84. 🎼🎼ÖLÜRÜM HASRETİNLE 🎼🎼🔊🔊🔊



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

fotograf yorumu alabilir miyim paylaşıcam güzeller mi sizce?


ᴇғsᴀɴᴇᴠɪ̇1907   Çok güzel reis👌👍
mert diktaş   gözlüklü benim 😀 😀

En beğenilen Paylaşım

Yok mu düzgünce, seviyeli şekilde muhabbet edebilecek insan evladı?



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Gerçek zengin, bilgisi çok olan insandır. (Hz. Ali (r.a).



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Otursam sıkılıyorum, gezsem yoruluyorum. Hiç bir şey yapmasam başım ağrıyor.🙄🙄🙄😂😂😂



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

aynı şehirde arkadaş bulma ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda aynı şehirde arkadaş bulma gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.