|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Arkadaşlık kurma uygulaması İle İlgili Paylaşımlar

Arkadaşlık kurma uygulaması ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Bu aradığın kelime gurubunun hakkında peki sen ne düşünüyorsun? Üyelerimizle etkileşimde bulunmanın en etkili yolunun anasayfa paylaşım duvarında gönderiler yapmak olduğunu söylesek ne dersin? Sen de bol bol hislerini düşüncelerini üyelerimizle paylaş, mesajlaşma göz kırpma ve hediye gönderme gibi klişelerin ötesinde bambaşka bir deneyim yaşayarak hayatına yeni insanlar katmış olmanın tadını çıkar!..

En beğenilen Paylaşım

Biz #Anlattıkda Siz #Anlamadınız 💯💯🍁



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Gümüş gerdanınla, tutsaktı ben ellerinde Mükemmel bi' film tadında hatta gözlerin önünde🎶🎶


¿ Musa ¿35   😘🤩
B_Deniz   No sigara 😊

En beğenilen Paylaşım

kadınlar mi yoksa erkekler mi daha çapkın..


comment icon Diğer 6 yorumu gör

wolf54   oooo dayı pirimsinnn valla helal olsunn
atarlı baba   🤣🤣🤣ikiside biliyo volla iyi oldu benim icimde ah bu benim insanligim yokmu basa bela
atarlı baba   🤣🤣🤣ikiside biliyo volla iyi oldu benim icimde ah bu benim insanligim yokmu basa bela
wolf54   ooo dayı valla senden öğrenecek çok şeyimiz var
atarlı baba   bana takilin hayatinizi yasayin🤣

En beğenilen Paylaşım

Bir lades tutuşsak, nesine desen, sesine derim. Bilirsin yüzün aklımdadır hep, ben sesini özlerim kıyamadığım #KADİNNNN💞 seni özlüyorum aşk♥️😍


TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   Çook özlüyorum 🙈sesine nefesine kurban
TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   Aşığım sana adammm💕😘
TᑌᗷIᔕᑕEᑎK   🙈😍

En beğenilen Paylaşım

Admincim Sitede Kimse KaLmadi GeL Surayada Birbirimize Yurumeme KaydiyLa Top OyNaYaLim ⚽️🥅🙆🙆‍♀️🙆‍♂️


eevaa   Başka kim banlandi ki abi😂
¿ Musa ¿35   Yok Suan Pay Yapan Yok Ya O AnLamda 😄😄
eevaa   Hm anladım 😂😂
¿ Musa ¿35   😎😎

En beğenilen Paylaşım

Arkadaşlar burda bi nick var anlayamadım. Evli cift bişin arayışındalar ama tam olarak neyin arayışındalar onu anlayamadım 😂😂😂😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Bir kadının ağzından ‘ne istiyorsan onu yap’ cümlesi çıktıysa, ‘nede olsa burnundan fitil fitil getiririm’ anlamına gelir.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

nasılsa sildik ama bir zamanlar üstüne titredigimiz insanları.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hayaller Hayatlar 🤦‍♂️


TAC MAHAL   Ömrüm seni çok seviyorum

En beğenilen Paylaşım

Dünyanın yükünü yazsalar payıma Dost düşman bir olup çıksa da yoluma Vazgeçmem senden yine de Ben aşkla yürürüm ateşe Yeter ki sen ellerimden tut🧡


Aslan yürekli   tuttum kız ellerin ne sıcak yandım 😃☺️
İslam Aydın   Biri bırakır diğeri tutar. Bu böyle devam eder gider... Bir taraf bırakmak istemese de diğeri bırakır. Sözüm bırakılan tarafa, yanlış eli tutmuştur...
KızıL £Lma 🧡   Tmm yusuf 😊
KızıL £Lma 🧡   Efendim melisa

En beğenilen Paylaşım

Birileri niye engellemiski beni...🙄



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Yeni bir döneme girdi insanlık! Eşyadan yana zengin, insandan yana fakir...🌿 (Nurettin Yıldız)



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

1 YIL ÖNCE 2.EL 20 BİN LİRA OLAN ARABA ŞUAN 2.EL 50 BİN LİRA IŞİMİZ ÇOK ZOR GEÇMİŞ OLSUN 😳😳😳


raskol30   bisiklet süreriz takma

En beğenilen Paylaşım

Biz hikayemizin bedelini coktan ödedik...



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

#ABİ BU NE YA😂😂Apartman lambasının bile fark etmediği insanlarla uğraşıyoruz ben buna boşuna #karabıyık demiyorum😂😃


İbrahimtaner   😁
Elif kaçmaz   😂😂😃

İlgini Çekebilecek Yazılar

Arkadaşlık kurma uygulaması ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Arkadaşlık kurma uygulaması gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.