|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

sınırsız mesaj hakkı olan arkadaşlık siteleri İle İlgili Paylaşımlar

sınırsız mesaj hakkı olan arkadaşlık siteleri ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin. Bu terim ile ilgili en ilgi çekici paylaşımı sen yapmaya ne dersin? Aşağıda bu terimle ilgili ilgini çekebilecek bazı paylaşımlar sunduk. Bu paylaşımlar gibi sen de hesabından hislerini paylaşıp arkadaşlarınla etkileşimlerini pekiştirebilir, yeni dostluklar edinme yolunda büyük adımlar atma fırsatı yakalayabilirsin.


En beğenilen Paylaşım

Kahveler hazırsa ayılalım çiçek cumartesi akşamı beni bekler



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

İlla kusura bakacam diyorsan dön aynaya bak premses 😯


•°√Déja vu°•√   🚬🤝
•°√Déja vu°•√   ☕🚬Sağol reis 🤝
•°√Déja vu°•√   Eyvallah sen de 🤝🤝🙋‍♂️

En beğenilen Paylaşım

Müge Anlı ya çıkıp sevgilimi kaybettim diyecem İlla ki birini bulup getirir ..


comment icon Diğer 4 yorumu gör

Bora N   Yok Fatma izlemedim
Bora N   Fatma gülün şuçu neydi ki kestirmiş
Bora N   Olur bakarım Bi aradan ben çıkıyım önce
Bora N   Kapının önüne yolunu gözlüyeceem
Bora N   Demir kapı

En beğenilen Paylaşım

Bir gün çıkıp gel uzak yollardan 🎶🎶


tσuch вluє   Geleceğim merak etme 😂
tσuch вluє   Az daha sabret can 😇

En beğenilen Paylaşım

Admincim Šu Var Ya Mor KeLebek Onada Ceza Verde Foto Atam 🤣🤣


¿ Musa ¿35   Adminnnn Bu Laf Kahvede SoyLenmez ALLahhhh Ne Dio Sana Admin 🤭🤭😄😄😄
Fatih BEYss   Admin buraya gel aslan 😂😂
Fatih BEYss   Burada ne var ne yok banka da gözümüz gönlümüz açılsın
Fatih BEYss   Admin banla yavrucuğum 😂, ne o korktun mu kraliçeee
¿ Musa ¿35   😄😄😄😄

En beğenilen Paylaşım

Bu ne ya hava hala karanlık. 😁



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Lan admin ramazan da yapma bari😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

O DegiLde #Abla Diyen ÇocukLar #Teyze Demeye BaşLadı Bana AciL Bir #kuaför Sayın #Bakanım 😂😂😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Ne çok sustuk, en derin yaralarımıza..🌺


comment icon Diğer 19 yorumu gör

Çağlaಠಿ_ಠ   Esranur amaçları kötü hiç sorma bende gıcık oluyorum
Çağlaಠಿ_ಠ   😂😂
Çağlaಠಿ_ಠ   Aynen kız hiç sorma
Çağlaಠಿ_ಠ   Gece gece guldurdunuz ya Allah sizi de güldürsün arkadaşlar sohpetinize doyum olmuyo uyku bastırdı ya yarın görüşürüz inşallah iyi geceler Esracim memnun oldum tekrar kendine çok iyi bak☺️🌺
emre010101   susma susma konustukca kafası açılıyor insanın

En beğenilen Paylaşım

güzel bir gönüle düştünüz mü ya helali olursunuz ya vebali .


Bora N   İmtihanın da olabilir
Bora N   Seni yazıp sana yazamamakta Bi imtihan sınıfta kalsak ne yazar.
Bora N   Bırakma abi ama ara sıra tenefüslere çık.

En beğenilen Paylaşım

KaLpLer Vardır Sevgiyi Yaşatmak İçin, İnsanLar Vardır DostLuğu PayLaşmak İçin Ve BayramLar Vardır Sevgi iLe KucakLaşmak İçin. ☆☆Bayramınız KutLu OLsun☆☆🙆🙆‍♂️👋🚬☕


comment icon Diğer 4 yorumu gör

¿ Musa ¿35   HayirLi BayramLar Gunaydin HayirLi SabahLar👋🚬☕paşamm
Kürşat111   Eyvallah paşam sağolasın 🤝🍬
¿ Musa ¿35   🤝🙏
Yusuf.GS   Nice guzel bayramlar sevdiklerinle birlikte olasin musa
¿ Musa ¿35   HayirLi BayramLar Gunaydin HayirLi SabahLar👋🚬☕Abimm

En beğenilen Paylaşım

Uykumu kaçırdınız 😳😳😂


comment icon Diğer 2 yorumu gör

~E L Î F}   Geçen böyle oldu kulaklığı taktım sabaha kadar müzik çalmış 😂😂😂
~E L Î F}   Yazık o da rahatlasın bu😂
~E L Î F}   He kulaklık vardı da o da bir yere gitmiş zavallı 😂
~E L Î F}   Kesinlikle 😁
~E L Î F}   İy masallq😂😂

En beğenilen Paylaşım

Günaydın lar 🙋‍♂️



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Eğer günahlar koku verseydi:İnsanlar kokudan birbirlerine yaklaşamazdı.



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sevdik hocam… Bu ülkeyi, çocukları, yoksulları, işçileri, kadınları, gökyüzünü, denizi, özgürlüğü, demokrasiyi, eşitliği, kır çiçeklerini, aşkı, insanca yaşamayı.. Hürriyeti çok sevdik... (Tarık Akan) (16 Eylül 2016) Ölüm yıldönümünde rahmetle, özlemle ve sevgiyle anıyorum..🌹🌹🌹✌



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

sınırsız mesaj hakkı olan arkadaşlık siteleri ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda sınırsız mesaj hakkı olan arkadaşlık siteleri gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.