|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

flört siteleri ücretsiz İle İlgili Paylaşımlar

flört siteleri ücretsiz ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Aşağıda sunduğumuz paylaşımlar senin yapacağın paylaşımdan daha ilgi çekici olmayacaktır bunu biliyoruz! En alakalı ve ilgileri üzerine toplayan paylaşımı senin yapmanı istiyoruz. Bu sayede en renkli ve farklı profil senin olacaki profiline giren bir daha çıkmayacak. Anasayfa paylaşımları sosyal etkileşimin olmazsa olmazıdır. Kendini tutma ve renkli dünyamıza bir renk de sen kat!..

En beğenilen Paylaşım

Günaydın millet🌼


comment icon Diğer 1 yorumu gör

๛¶İSİKO¶∆T ¶∆¶∆T¥∆_!!!   Günaydın cemoli🌼
Cemal96   Cemoli sanki Memo li. Der gibi
๛¶İSİKO¶∆T ¶∆¶∆T¥∆_!!!   🤣🤣
๛¶İSİKO¶∆T ¶∆¶∆T¥∆_!!!   Günaydın knkiş🌼
๛¶İSİKO¶∆T ¶∆¶∆T¥∆_!!!   Günaydın bebeğim😍😗

En beğenilen Paylaşım

Masallah burda herkes zengin teknesi olan var ferrarisi olan var. Bi tek simit kemiren benmiyim😂😂😂😂😂 #polat21 knk yoruma😂


comment icon Diğer 1 yorumu gör

Yunus434   Vergi yememışsin ssn herhal kimlik bilgilerini gönder dedeme göndercem#unhappy
Yunus434   Amedsporlusun peléé#nupel
Yunus434   Aaa mende ilham aliyevin torunuyam dedem olur kendisi#unhappy
Yunus434   Knk gızın kalbini kırdın
Yunus434   Mantıklı knk🤔

En beğenilen Paylaşım

İçini bildiklerim iyi insan rolü yapmasın kusasim gelio😒


comment icon Diğer 5 yorumu gör

SancakBeySedat   Siz daha yola çıkmamış sayılırsınız 😂😂😂
๛¶İSİKO¶∆T ¶∆¶∆T¥∆_!!!   Abla👊
SancakBeySedat   Ne hafifi en az yarım dünyasınız😂😂😂
SancakBeySedat   Soru nedir ya garı varsa herşey var 😂😂😂
SancakBeySedat   La ben torpil yaparım seni cennette yanıma alırım 😂😂

En beğenilen Paylaşım

Selam Canlar 😁


comment icon Diğer 7 yorumu gör

SancakBeySedat   Senden evlat olmaz artık büyüdün bizim oğlan 😂😂
TAC MAHAL   Baba beni ever 🤣
TAC MAHAL   Nupel yapta yiyelim 🤣
TAC MAHAL   Huzur kaçtı memo 🤣
TAC MAHAL   Tamam yiyelim acıkmıştım😌

En beğenilen Paylaşım

Sana sari laleler aldim cicek pazarindan🌼🙂🎶


ᑕEᑎKTᑌᗷIᔕ   Mesaj alindi bro hediye kutucugunu kontrol et😁

En beğenilen Paylaşım

Sende bayram gibisin...Zor gelir çabuk gidersin...Bazen sevgiyi aç bırakır!!!Bazende kurban edersin!!!



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Öyle bakma saklarcasına Saklarcasına sevdanı Baktıkça yüreğimden fışkırır Sevda yüklü anılarım 🎶 #EmreSertkaya



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

İbrahim Tatlıses Bir Kulunu Çok Sevdim🎶🎵😌


𝒞ü𝓃𝑒𝓎𝓉yln   Oo fena 😌
ᴇғsᴀɴᴇᴠɪ̇1907   Aynen öyle çok fena🙂
𝒞ü𝓃𝑒𝓎𝓉yln   Bir dönemin favorisi idi
ᴇғsᴀɴᴇᴠɪ̇1907   Hala favori dinlemeyi sevene her zaman favori
𝒞ü𝓃𝑒𝓎𝓉yln   Aynen öyle şarkıyı yaşamış adam resmen 🙂

En beğenilen Paylaşım

merhabalar ben yeni katıldım. d



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

merhaba



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

herkeze günaydın 🙂) ankaradan selamlar


๛¶İSİKO¶∆T ¶∆¶∆T¥∆_!!!   Aleyküm selam

En beğenilen Paylaşım

1 AY GOLD ÜYEYİM AG 😈😂🙋‍♂️🤣🤦‍♂️


comment icon Diğer 5 yorumu gör

çirkinnNn   biz de daş atalım kanka daş yok mu daş 😂😂
çirkinnNn   attım kanka aha gafası yarıldı 😂😂
çirkinnNn   😂😂😂😂
çirkinnNn   neyse kanka ben uyuma gider zabah iş var ag ya
çirkinnNn   eyvallah kannka sende allaha emanetsin

En beğenilen Paylaşım

S҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉e҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉n҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉j҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉ s҉҉҉҉҉҉҉҉҉҉e҉҉҉҉҉҉҉҉҉v҉҉҉҉҉҉҉҉i҉҉҉҉҉҉҉y҉҉҉҉҉҉o҉҉҉҉҉s҉҉҉҉҉҉҉҉҉e҉҉҉҉҉҉҉҉v҉҉҉҉҉҉҉i҉҉҉҉҉҉y҉҉҉҉҉o҉҉҉҉r҉҉҉҉u҉҉҉m҉҉ 😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Senden başka kimseyi istemem ki🎶🌸


comment icon Diğer 9 yorumu gör

TAC MAHAL   😳 Ciddimisin😮
{Élìf}   Niye🙄
TAC MAHAL   Doymasınız hata yapmayada ondan😂
{Élìf}   kalp soz dinelemiyor ama abi
{Élìf}   kanki yotube yaz illede sen😂😂

En beğenilen Paylaşım

3 gün girmesende aynı 10 gün girmesende hep sıkıcı bu site 😀


Gönül Erdalimm   Nabr kardeşim 😊
ŞansaL™   İyilik abla seni sormalı 😊
Gönül Erdalimm   Iyyim şükür bende

İlgini Çekebilecek Yazılar

flört siteleri ücretsiz ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda flört siteleri ücretsiz gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.