|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Arama terimi İle İlgili Paylaşımlar

Arama terimi ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Senin de bu anahtar kelime ile alakalı paylaşmak istediğin bir şeyler var mıdır? O halde ne duruyorsun? Hislerini paylaş ve harekete geç. Anasayfada yüzlerce üye paylaşım yapıyor, gönderileri beğeniyor ve yorumlar bırakarak birbirleriyle sosyalleşmenin doruğunda etkileşim sağlıyorlar. Sen de aralarına katıl ve hayatına hiç olmadığı kadar değişik renkler katmak için harekete geç.

En beğenilen Paylaşım

Bir beşiktaşlı olarak beşiktaşlılara sesleniyorum lütfen dezanfekte leri içmiyelim elimize sürersek daha sağlıklı olur😃😃



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

💙💙


Nigtwitch   bileğinde ki ne dövmesi dikkatimi çekti de
Gönül Erdalimm   Sevdiğimin adı yazıyor
Nigtwitch   vay be oturup ağlarım bak şimdi 😅
ali uzun   Super

En beğenilen Paylaşım

#Hayırlı Geceler Herşey #Gönlünüzce Olsun #İnşAllah 🍁🍁


{Elīf}   Hayırlı geceler kardesim
Cihann01   Teşekkür ederim güzel kardeşim Allah'a emanetsin #Elif
{Elīf}   Sende kardesim
UmuT34ist   Âminn Hayırlı geceler olsun

En beğenilen Paylaşım

🤪🤪🤪🤪😂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Sana Burdan Bi Uçarım - Hezarfen Ahmet Çelebi



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Selamın Aleyküm. Hayırlı günler... ✋


⌜R̷üz̷g̷a̷r̷⌟. ϟ   Eyvallah ✋
GÖNÜL ❤ ERDAL   Aleykümselam

En beğenilen Paylaşım

Güzelliğine güvenerek bir yere varamazsın.!😏


AbdullahC.B.🎤   Aynen öyle Gül
AbdullahC.B.🎤   Aynen Gül malesef bayanların bi çoğu sizin gibi bu düşünceye sahip değil

En beğenilen Paylaşım

Merhaba millet white mocha içmek isteyen var mı?



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Efendimmmmmmmmmm😂👇



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Aşk rüzgar gibidir, göremezsin ama hissedebilirsin......



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Normal şartlarda iyi biriyimdir şartlar hiç normal olmadı



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Selam arkadaslar tanışmak isteyen mesaj atabilir


Ali BAYRAKTAROĞLU   Neden
Ali BAYRAKTAROĞLU   Yok be kanka profile oy verince mesaj hakkı veriyor zaten ama bura zaten tanışabileceğim kimse olduğunu sanmıyorum hepsi ya sahte hesap ya para istiyor ya sanal show cü 😊
Ali BAYRAKTAROĞLU   Farkı ne oluyor gold üyenin mesajdan başka biliyormusun
Ali BAYRAKTAROĞLU   Sağol dostum eyvallah

En beğenilen Paylaşım

Hıh küsmüş 😂😏


comment icon Diğer 3 yorumu gör

⚪Karakartal⚫   Bilge😒
⚪Karakartal⚫   Umut😒
⚪Karakartal⚫   Abdulrezzak benm adım suriyeliym😂😂😂😂
⚪Karakartal⚫   Habibi ayva😂😂😂😂
⚪Karakartal⚫   😂😂😂😂😂😂

En beğenilen Paylaşım

Galiba bütün hasretliğimiz, Batan güne, Ruhun incesine, Vicda'nın temizine...🌿


comment icon Diğer 13 yorumu gör

~Rebellious Girl~ 《£~M》   Zamlanmış😩
⚪Karakartal⚫   Zama da zam😂
⚪Karakartal⚫   529 benimmmm😂😂😂
⚪Karakartal⚫   Umut un 45 tane😂
⚪Karakartal⚫   😂😂😂😂

En beğenilen Paylaşım

kalbim de bi hareket var



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

Arama terimi ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Arama terimi gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.