|
Hemen bir hesap açarak Türkiye'nin
En Farklı Arkadaşlık Sitesi
Lavinsta'ya Katıl!



Zaten hesabın varsa giriş yap

Arama terimi İle İlgili Paylaşımlar

Arama terimi ile ilişkili ilgi çekici paylaşımlar yapıldığında aşağıdaki listede göz atabileceksin.Öyle görünüyor ki aşağıda sunduğumuz paylaşımlar bu içerikle yeterince ilişkilendirilmemiş. En ilişkili paylaşımı yaparak tüm dikkatleri profiline çekmek için altın bir fırsat. En güzel gönderiyi oluşturarak, paylaşımına bir çok beğeni ve yorum toplayabilir, insanların seni fark etmelerini sağlayabilirsin. Bu sayede yeni insanlar yanıyarak renk katmış olursun hayatına.

En beğenilen Paylaşım

Cukulatalarin yarısı yenmis kabul etmiyorum hediyeni😏😂


comment icon Diğer 7 yorumu gör

⚪Karakartal⚫   Daraliyorum burda😯
⚪Karakartal⚫   Tamam len burdym😡
⚪Karakartal⚫   Bende seni prenses
⚪Karakartal⚫   🌼🐞
⚪Karakartal⚫   Abisi😜

En beğenilen Paylaşım

SADE BİR GÜNAYDIN☕☕☕


Zaza 35   Günaydın knk
çirkinnNn   günaydın knk☕
{Elīf}   Günaydın
çirkinnNn   günaydın gıı☕
çirkinnNn   günaydın gardaşım

En beğenilen Paylaşım

Ne dağ dağa kavuştu, ne insan insana.. Dağ kendi çığını büyüttü, insan çığlığını..🍂



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Hаyаt düşündüğün kаdаr güzel, gördüğün gibi tаtlı değildir. Gerçekler bir gün gözünün önüne geldiğinde, pembenin kаrа, sevdаnın yаrа, аrkаdаşlığın ise pаlаvrа olduğunu аnlаrsın!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!CÜMLETEN SELAMIN ALEYKÜM!!!!!!!!!


★·.·´¯`·.·★ sᴀʏɢıɴ ʀᴏᴛᴀsıᴢ ★·.·´¯`·.·★   HG KARDEŞİM HAYIRLI AKŞAMLARIN OLSUN
★·.·´¯`·.·★ sᴀʏɢıɴ ʀᴏᴛᴀsıᴢ ★·.·´¯`·.·★   UMUT KARDEŞİM SENDE HG HAYIRLI AKŞAMLARIN OLSUN

 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Arayan bile yok Zalım Dünya 🤨


comment icon Diğer 1 yorumu gör

EXCTİONER10   Hay Ajdarına 😅
UFUKBeşiktaşk   BANA NUMARASINI VERSENE ARAYIM HAYRANIM AJDARA 😁😁😁😁
EXCTİONER10   Sende vardır ara😅
UFUKBeşiktaşk   Sen bak telefona duyduğuma göre sende Kuşum Aydının da numarası varmış 😁😁😁
EXCTİONER10   Benim kuşum öldü🥺

En beğenilen Paylaşım

Gül misali soluyorum 🥀 görmüyor musun?


comment icon Diğer 44 yorumu gör

💙EFSANEVİ🦂1907💛   Çok şükür 😂😂
Pellin_Soylu   Güzel yaptı ama lafta soktu biraz 😂
fredom35   laf sokarım ha
Pellin_Soylu   Deli😂
💙EFSANEVİ🦂1907💛   Hasan sakin ol romantik ol ormantik olma 😂😂

En beğenilen Paylaşım

Sen gülümseyince reklam arasına giriyor tüm acılar.🌹🌷😉😁😊


comment icon Diğer 4 yorumu gör

Açelya tatlı kiz   Y mi
💙EFSANEVİ🦂1907💛   UdA değil😉😂
Açelya tatlı kiz   E
Açelya tatlı kiz   Mi
💙EFSANEVİ🦂1907💛   Sana söylerim başka yerde

En beğenilen Paylaşım

Sana baktıkça kendimi buluyorum.💥



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Engüzelini de yaşadık en dibide vurduk ama hiçbirzaman Bozmadık kendimizi....



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Adaletin aklını kaybettiği yerde felsefe susar.. Cümleten hayırlı geceler.. ✋


E̴.A̴s̴e̴l̴☄   Hayırlı geceler 🙇
⌜R̷üz̷g̷a̷r̷⌟. ϟ   #Asel 🙇
Özgür69   Dünya böyledir işte herkes adalet arar fakat kimse razı olmaz.
🌾KaraGözllü🌾Rabia💛   İyi Geceler Rüzgar

En beğenilen Paylaşım

Keşke ilkay abi olsa bana çay yapsa🤣🤣🤣🤣


comment icon Diğer 2 yorumu gör

╤√iGLe   Ben varsam kesin pijlik var işin içinde
Zaza 35   Yok abim sen bu sitenin gülüsün gülü abim🤣
╤√iGLe   Zie lan seni sevmiyorum ben 😂 😂
Zaza 35   Niye ne yaptim ben sana bak bugün sana hediye gönderdim insan nezaketten bir teşekkür eder dimi abi🤣
Zaza 35   Sağol eniştem

En beğenilen Paylaşım

Ah Edip Vah Edip İnleme Bu Halin İle Tanrıyı İncitmiş Olacaksın,Ecel Kapını Çaldığı Vakit Evi Telaşe Verme O Geldiği Zaman Sen Gitmiş Olacaksın....



 İlk yorumu sen yap!

En beğenilen Paylaşım

Başım 😖


Mevzu Derinn   geçmiş olsun kardeşim
S̷E̷R̷O̷   Sağolasın kardeşim

En beğenilen Paylaşım

Lan msj hakkım yok 😀😀😀



 İlk yorumu sen yap!

İlgini Çekebilecek Yazılar

Arama terimi ve benzeri bir çok konuda Lavinsta'da arkadaşlarınla sohbet edebilir, forumda Arama terimi gibi başlıklar açabilir ya da başlıkları takip edebilir, etiketler ile gündemi takip edebilir, hatta gündem yaratabilir onlarca eğlenceli yolla etkileşimlerini arttırabilirsin.
Lavinsta Sosyal Medya
Popüler Üyeler


ücretsiz tanışma sohbet arkadaşlık siteleri dul bayanlar

Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama Lavinsta Arkadaşlık Sitesi  ios uygulama


CorrocA Bilişim Teknolojileri A.Ş.
Gizlilik . Sözleşme . Koşullar . İletişim . Hakkımızda . S.S.S. Blog | @2018 - 2021 Lavinsta tüm hakları saklıdır.